Ce a fost?!

Încă un an se încheie si altul urmează să înceapă. Ce a fost cu 2017? Fiecare dintre noi ar trebui să își tragă propriile concluzii. Pentru mine 2017 a fost un an plin. Am luat decizii importante pe plan profesional și mi-am consolidat visul de vreo 5 ani. Am crezut în ceea ce pot face, în faptul că o simplă pasiune poate fi transformată într-un job permanent. Am călătorit atât cât mi-a permis timpul și am descoperit locuri minunate. Am petrecut momente frumoase cu cei dragi și am fost preocupată si de cei aflați în dificultate și am încercat să le fac o mica bucurie de sărbători.

Ceea ce a durut foarte tare in 2017 a fost, este si va rămâne plecarea Regelui Mihai. Am fost ignorantă, dar mi-am revenit, din fericire. Nu am avut bunăvoința/ curiozitatea de a mă documenta cu mult timp in urmă, de a afla ce a fost cu tara asta. Adevarul! Este trist faptul că o mare parte dintre noi a rămas la fel de ignoranta și nu a conștientizat nici în ultimul ceas mizeria în care ne aflăm și ne afundăm din ce în ce mai tare și mai alea de ce?Ce se întâmplă cu tara asta, cu noi toți? Am fost la Palatul Regal și cred că fiecare dintre noi era dator să ajungă până acolo. Numai atunci, acolo am simțit ceva ce nu pot explica in cuvinte. A fost foarte dureros!

Schimbarea este în fiecare dintre noi.

Ce ar fi sa ne preocupam mai mult de calitatea vieții noastre?

Poate că 2018 este un nou început… Poate!

La mulți ani!

Leave a comment