ceva in +

de astazi am ceva in plus.

am amanat o saptamana, insa mi-am dat seama ca nu se mai poate asa.

e destul de ciudat si de enervant, cel putin la inceput. e  prima seara in care folosesc aceasta protectie deranjanta pentru mine personal. poate ca tu esti obisnuit si iti e usor, chiar firesc. mie insa imi placea mai mult fara, chiar daca era periculos…

ei bine, acum e altceva…

licenta si mizeria sociala m-au chiorât, insa nu atat de mult incat sa mi se bucure dusmanii 😀

Acum este nevoie sa port o pereche de rame  si doua lentile subiri dar extrem de utile….asta pentru a te vedea mai bine. poate, intre timp, te-ai mai scuturat de orgoliu si esti putin mai uman, animalule social, care esti! 😀

* animal social=om 😀

4 thoughts on “ceva in +

  1. sa-i porti sanatoasa… te vor ajuta sa “vezi” lumea in cele mai mici detalii… in ceea ce ma priveste au creat o aparenta care ma avantajeaza… n-as renunta la ei

Leave a Reply

