Ganduri de toamna

E foarte dragut atunci cand scriu un articol despre un capitol din viata mea  si altcineva se regaseste acolo. Stiu ca am avut intotdeauna o viata mai “zbuciumata”, insa atunci cand pare ca vrea sa se aseze nu-i pun piedici, ci doar ma tin de ea. sper doar ca nu sunt prea grea si ma poate duce in spate sau chiar in brate. 😀

Am invatat multe in ultima vreme, chiar daca am fost pusa in diferite situatii placute si neplacute. Am invatat sa apreciez ce am, chiar daca nu imi arde pieptul ca altadata, am invatat ca atunci cand imi doresc ceva cu adevarat, reusesc.

Am inteles ca viata mea valoreaza foarte mult pentru cei de langa mine. Nu as putea sa ma gandesc cum as invata sa traiesc fara toti cei pe care ii iubesc sau chiar si fara unul singur dintre ei. Ma socheaza povestile triste ale celorlalti, nu am cuvinte de consolare si nici putere de a ma pune in locul lor.

Am invatat ca pot sa iubesc de mai multe ori in viata, ca intotdeauna voi face comparatia inevitabila cu altcineva, dar atunci cand arunc o privire in urma si apoi ma uit  la cel de langa mine, realizez cat de fericita sunt.

Am invatat ca suntem panditi de pericole, dar suntem suficienti de inteligenti incat sa le jucam feste 🙂

am invatat sa privesc printre norii plumburii si sa pretuiesc viata cu tot ceea ce presupune ea.

Leave a Reply

