O zi mai bună

Este posibil ca o vorbă bună să ne însenineze ziua chiar dacă în realitate ploua neîncetat? DA!!! Cel puțin în cazul meu.

Vineri, după o dimineață agitată, am mers până la poștă să trimit un colet. Era previzibil faptul că urma să stau la coadă cel puțin 30min, că voi asista la discuții nu tocmai prietenoase între angajați și clienți…exact ceea ce s-ar și întâmplat. Dar… A mai fost ceva. Ei bine, cum stăteam la coadă și “admiram” fiecare colțișor, mă abordează o băbuță foarte simpatică:

“- Nu-mi spune că ești căsătorită?

– Sunt!I-am răspuns zâmbind.

– Așa de tânără?

-Da!

-Lasă ca e bine. Să vă înțelegeți!

-Da, dar nu sunt chiar așa de tânără. Am aproape 28ani.

-Da? Arați foarte bine! Eu credeam că ai până în 20ani.”

Am rămas surprinsă și îmi venea să zâmbesc ca o nebună. Mă simțeam atât de bine încât am povestit  întâmplarea tuturor celor cu care am vorbit vineri seara. Menționez faptul că băbuța era perfect lucidă, vedea bine și avea toți parametrii normali.

Ce sa mai spun?! Sunt o tinerică, aproape minora 😀
image

Leave a Reply

