Quilling for you are nevoie de tine

În urmă cu un şi o lună am lansat Quilling for you – un produs care a avut un debut surprinzător.

În tot acest timp am participat la workshopuri în care am dezvăluit o parte din secretele personale în acest domeniu. M-a bucurat entuziasmul celor cu care am lucrat şi mi-am promis că voi lupta în continuare pentru a duce mai departe această pasiune.

Produsele au devenit din ce în ce mai cunoscute, comenzile au crescut şi satisfacţia personală o dată cu ele.

La sfârşitul lunii noiembrie am aflat de un concurs lansat de Rexona şi m-am hotărât să particip.

Consider că acest concurs mă poate ajuta să realizez o parte din tot ceea ce mi-am propus. Mă lupt să transform Quilling for you într-un brand de succes şi pentru a mi se împlini acest vis, am nevoie şi de ajutorul vostru.

Până pe 8 decembrie îmi puteţi vota proiectul aici, apăsând butonul verde din parte dreapta, sus. Puteţi vota o singură dată şi este necesar să aveţi profil de facebook. Mă bazez şi pe ajutorul vostru, cititorii mei dragi

Vă mulţumesc nespus de mult şi indiferent de rezultat, Quilling for you merge mai departe!

globuri noi Craciun quilling

Leave a Reply

