Camelia Rusu

Viaţa ne joacă feste de nenumărate ori.

Aflăm tot mai des despre  povesti nefericite de viaţă: bebeluşi abandonaţi, actori şi oameni de valoare care dispar din viaţa aceasta păcătoasă şi foarte mulţi oameni bolnavi. Încotro ne îndreptăm? Deseori mă întreb…

Astăzi am reauzit o poveste tristă şi m-am gândit că aş putea da o mână de ajutor. Este vorba despre Camelia, o tânără mai mică de vârstă decât mine, care, din păcate, se află într-o situaţie dificilă. Povestea ei începe aşa:

“Mă numesc Camelia Elena Rusu şi am 23 de ani.
Până la începutul lunii mai 2012, viaţa mea era că a oricărei tinere de această vârstă.
Eşti tânără, eşti studentă, încă nu ai terminat facultatea şi simţi că toată lumea este a ta.
Şi,… dintr-o dată, în urma unor analize de rutină, te trezeşti la spital…
Acolo, într-unul din saloane, găseşti şase paturi dintre care unul singur este gol… dar, care va deveni al tău. Le spui colegelor de salon: „eu nu am nimic, nu stau mult, mâine plec, rămân doar peste noapte pentru orice eventualitate”. Ele zâmbesc compătimitor şi a doua zi auzi cuvintele cele mari şi grele: „ne pare rău, Camelia, dar boala se confirmă: ai Leucemie Acută Mieloblastică”. După ce primeşti diagnosticul, cum ai putea reacţiona? Normal că te sperie; eşti confuz; ce-am făcut ca să merit asta?”

Mai multe detalii aici

O putem ajuta! Împreună!

Transfer bancar în conturile:

Cod SWIFT:  RZBRROBU

Raiffeisen Bank – LEI
RO98 RZBR 0000 0600 1284 0362
Titular: Rusu Vasile

Raiffeisen Bank – EURO
RO53 RZBR 0000 0600 1497 2844
Titular: Rusu Vasile

camelia rusu

Leave a Reply

