Laser Tag

Imi place la nebunie acest joc, mi se pare o modalitate eficienta de relaxare si, de ce nu, de ardere a caloriilor 🙂

Ultima data am fost in ziua in care am sustinut disertatia. Pentru a ma elibera de emotiile firesti unui examen important, am dat tot ceea ce am avut mai bun si am iesit pe primul loc. I-am nimicit pe “inamici” 🙂 Seara am dormit atat de bine…

Asadar, am fost atat la Laser Tag Megazone, cat si la Laser Tag Arena. Pentru mai multe detalii, puteti sa dati click pe fiecare dintre ele. Ca si sfat, va recomand sa urmariti site-urile de reduceri pentru ca au deseori oferte avantajoase. Pentru cei care nu au mai fost, nu va recomand sa jucati mai mult de doua reprize pentru ca veti da randament. De asemenea, ar fi bine sa aveti un tricou de schimb 🙂

Distractie placuta!

Leave a Reply

