Impresii

A trecut ceva vreme si nu am reusit sa mai scriu. Poate pentru ca am fost ocupata, am avut diverse probleme sau poate doar pentru ca am evitat.

Deseori se intampla sa ma incerce fel si fel de sentimente contradictorii, uneori reusesc sa ma controlez, alteori ma comport impulsiv, asa cum si sunt de altfel. Ma “aprind” mult prea repede si realizez abia apoi ca gresesc. Unii se pot speria de mine daca nu ajung sa ma cunoasca.

Nu ma consider o persoana buna, insa nici rea. Sunt acida uneori, ripostez atunci cand sunt atacata, insa pot spune cu siguranta ca sunt extrem de altruisa. Invidia nu ma caracterizeaza, desi ii vad pe altii manifestandu-se. Deseori ma fac ca nu observ, dar in sinea mea ma amuz.

Nu inteleg persoanele care urasc, care nutresc sentimente negative pentru ceilalti. Nu am urat vreodata pe cineva, doar am indepartat-o pe masura ce am constatat ca acea persoana ma “sapa”, imi face rau, ma jigneste, deci imi aduce neplaceri.

Cu siguranta nu am fost mereu asa pacifista, dar cu timpul am invatat ce e bine si ce nu. Am progresat si nu o spun sub forma de lauda, ci ca pe o recunostinta fata de toti oamenii care au trecut prin viata mea.

Mereu am invatat din greseli, mereu am incercat sa fiu mai buna, sa fac lucrurile din ce in ce mai bine si sa ii vad multumiti pe cei din jurul meu. Imi place armonia, dar nu monotonia.

Imi plac oamenii care fac lucruri marete, care realizeaza ceva din nimic. Imi plac oamenii ambitiosi care cred ca pot schimba lumea.

Cred ca putem sa fim mai buni, din ce in ce mai buni!

Si mai e o vorba “Cand viata iti da lamaicere si tequila si saresi gustul va fi altul!”

Incearca macar 🙂

One thought on “Impresii

Leave a Reply

