Minune de Paste

Dupa ce am scris postul despre seara COMPACTa pe care am avut-o saptamana trecuta, mare mi-a fost surprinderea sa primesc un mesaj pe pagina de facebook a blogului.

Buna seara,
Numele meu este Paul Ciuci si sunt din Compact.
Am dorit sa iti multumesc personal pentru cuvintele frumoase si sincere pe care le-ai scris referitor la concertul nostru din True Club.
Sunt impresionat si mereu bucuros cand observ ca eforturile trupei Compact de a fi la inaltimea asteptarilor unui public din ce in ce mai pretentios nu trec neobservate.
Da-mi voie te rog sa iti urez si in numele colegilor mei Sarbatori Fericite,  Paste fericit tie si celor care iti sunt dragi.
Succes si bucurii!
Cu drag,
Paul Ciuci
www.trupacompact.ro
www.facebook.com/formatiacompact

Am ramas inmarmurita si nu mi-a venit sa cred ca, la cateva cuvine umile, voi primi un raspuns. Nu mi-a trecut prin cap asa ceva. Recunosc faptul ca m-am simtit mandra de mine, importanta chiar, toate acestea pentru ca cineva cu adevarat important, mi-a acordat importanta 🙂 E un joc de cuvinte, dar asa reusesc sa definesc ceea ce am simtit atunci.

Compact reprezinta un tip de trupa pe cale de disparitie. E trist si in acelasi  timp imbucurator. Valorile sunt nemuritoare, asa cum sunt si cantecele lor. Buna dispozitie pe care o emana in fiecare concert, este imposibil de descris in cuvinte.

4 thoughts on “Minune de Paste

Leave a Reply

