Seara COMPACTa

Vineri seara am fost la un concert al trupei Compact in True Social Club.

Imi doream foarte mult sa ii vad si sa ii ascult. Dupa ultimul concert al trupei Iris, favorita mea, pe care am vazut-o de nenumrate ori, mi-am propus sa merg si la Compact. Deseori, cand sunt singura acasa, ascult melodiile lor care imi gadila sufletul, ma fac mai fericita decat sunt si, uneori, imi amintesc de persoane din  trecut. Acum depinde de melodie/ text si de starea mea de spirit.

Revenind la vineri seara, a fost un concert la superlativ din multe puncte de vedere: atmosfera, voce, text, melodie. Acestea mixate timp de mai bine de doua ore. Rezultatul? Unul cu siguranta REUSIT!!! 33 de ani de muzica inseamna un public diversificat, de la mic la mare, multa daruire, pasiune 🙂

One thought on “Seara COMPACTa

Leave a Reply

