Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ IrisDragobete Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Aseara am fost la concert Iris de Dragobete. A fost super! Nu le am cu muzica rock, insa Iris este trupa mea de suflet. Ii iubesc!!!

Am sesizat diferenta dintre concertul in piata si concertul privat. A fost o super atmosfera imbibata de cantece minunate. Am dat nas in nas cu Cristi Minculescu si i-am cerut si un autograf.

M-am simtit foarte bine si, ca de obicei, emotionata. Intotdeauna mi se face piele de gaina atunci cand ii aud cantand live. Li se citeste pe fata, de fiecare data, satisfactia. Publicul e intotdeauna in delir.

Am cantat si am aplaudat incat, atunci cand am ajuns acasa, am observat ca sunt vanata in palma stanga. Nu mi s-a mai intamplat asa ceva, desi de fiecare data ma manifest in acelasi mod.

3 thoughts on “Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ IrisDragobete Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

  1. Pingback: Floare de… | Rhalooka's Blog

Leave a Reply

