De ce iubesc Romania?

Ne aflam deja la jumatatea lunii decembrie, timpul se scurge cu repeziciune si constat cu stupoare ca a mai trecut un an, un an din restul vietii mele. Pentru ca nu am avut timp sa spun, in scris, “de ce iubesc Romania” pe 1 decembrie, o fac acum:

Iubesc Romania pentru ca este tara mea, intai de toate si tot ceea ce imi apartine e inconjurat de iubire neconditionata.

Iubesc Romania pentru ca este o tara frumoasa si are oameni frumosi in ea.

Iubesc Romania pentru ca are Marea Neagra, Delta Dunarii, Defileul Dunarii, Transfagarasanul, Transalpina, creatiile lui Brancusi, Cimitirul Vesel si multe multe alte locuri minunate.

Iubesc Romania pentru ca are manastiri si biserici frumoase pline cu oameni credinciosi si simpli.

Iubesc Romania pentru ca are o facultate foarte frumoasa precum cea de Asistenta sociala in care exista profesori de calitate si oameni dedicati meseriei lor.

Iubesc Romania pentru ca m-a educat si m-a facut un om mare. Ea mi-a deschis si mi-a inchis usi, m-a invatat sa fiu egoista si altruista, slaba si puterica, rea si buna, lenesa si ambitioasa…

Iubesc Romania pentru ca imi tine constiinta treaza non-stop.

Iubesc Romania pentru ca… si ea ma iubeste 🙂

Leave a Reply

