Un an

E octombrie cu frig si ploaie. Aceasta vreme ma duce cu gandul departe, la anii trecuti, la timpul care s-a scurs cu repeziciune.

Parca acum paseam cu timiditate in anul 1 de faculate. Era cald si frumos afara, iar campusul din Grozavesti rasuna de bucurie. Eram noi, studentii de anul 1, vizibili de la o posta. Eram necopti, veniti din sanul familiei si aruncati in agitatia Bucurestiului.

Imi amintesc cu nostalgie de noptile albe petrecute prin cluburile din Regie. Eram nerabdatoare sa socializez si sa descopar locurile despre care stiam doar de la cei mai mari.  Atunci am cunoscut-o pe “mamaia”, colega mea scumpa de camera.  Am avut mare noroc cu ea pentru ca a fost exact dupa sufetul meu si, cu toate ca au trecut 4 ani, prietenia dintre noi e tot mai puternica. Pot spune ca a fost si este cea mai buna prietena a mea, singura care nu m-a dezamagit.

La facultate m-am simtit extrordinar si acum sunt extrem de multumita ca am facut alegera cea mai buna. Ea m-a crescut mare!

A fost un an plin pe care, daca as putea, l-as repeta de nenumarate ori.

Insa timpul a trecut, poate in favoarea mea, iar acum sunt alt om. Am trecut peste visele copilariei si acum sunt mult mai realista, am scapat de fantomele trecutului si sunt foarte fericita, am invatat sa uit, sa iert, sa nu plec mereu capul la rautatile din jur. De asemenea am invatat ca oamenii sunt rai, invidiosi si capabili de orice, asa ca am invatat sa ma si apar.

A inceput ultimul an de facultate, de masterat de fapt, iar in iunie 2012 nu voi mai avea statutul de “student”.

Hmmmm….Studentie, dulce studentie…

Leave a Reply

