Romania, te iubesc!

Asa cum spuneam in articolul anterior, in aceasta vara, in perioada  25- 31 iulie 2011, am facut un important tur in tara (Bucuresti- Buzau- Marasesti- Barlad- Vaslui- Iasi- Targu Neamt- Gura Humorului-Suceava- Putna- Sucevita- Moldovita- Vatra Dornei- Bistrita- Targu Mures- Sighisoara- Medias- Sibiu- Transfagarasan- Curtea de Arges- Pitesti- Bucuresti).

A fost o vacanta minunata in care am descoperit cate lucruri frumoase avem in tara, despre care habar nu au, multi dintre romani. Am facut 1800 km in 7 zile, dar timpul nu a fost suficinet pentru a analiza cu atentie toate obiectivele propuse. Am fost pe fuga, insa am reusit sa vedem foarte multe locuri frumoase. Este pacat pentru  ca multi romani isi denigreaza tara, fara ca macar sa stie ce bogatii ascund meleagurile noastre.

Daca anul viitor reusesc sa vad si partea de Vest a tarii, cat de mult se poate, o sa fiu fericita si impacata pentru ca atunci o sa pot sa spun ca imi cunosc tara. Abia dupa urmatoarea calatorie imi pot planifica timpul pentru a descoperi multe alte tari ale Europei.

E jenant sa vedem in presa sau pe internet locuri incredibile pe care are frumoasa noastra tara si sa ne uitam stramb crezand ca sunt de pe meleaguri straine.

Sunt bucuroasa ca sunt romanca si ma mandresc cu asta!

4 thoughts on “Romania, te iubesc!

  1. Foarte frumos, acelasi lucru il fac si eu in fiecare an si am vazut o multime de lucruri deosebite despre care nici nu stiam ca exista.

Leave a Reply

