SAS

Mi-am facut timp si de blogul meu dragut si am observat multe vizualizari la articolul despre Scoala de vara. Ma bucur ca sunteti interesati de acest gen de activitati. Norocosii selectati nu vor avea ce regreta.

De asemenea, la motoarele de cautare, am tot vazut ca se cauta informatii despre Facultatea de SOCIOLOGIE, facandu-se enervanta greseala care m-a scos din minti 3 ani de facultate. Aceasta facultate poarta numele de Facultatea de Sociologie si ASISTENTA SOCIALA, nu doar Sociologie. Acesta este numele intreg al facultatii, iar cele doua specializari sunt Sociologia si Asistenta sociala. In fine, mai nou este si Antropologia, dar nu stiu  prea multe detalii, asa ca nu am ce comenta.

Dragi viitori studenti la specializare asistenta sociala, sa nu fiti mahniti de  realitate, dar multi oameni, prea multi, nu au habar ce inseamana ASISTENTA SOCIALA. E trist, dar adevarat.

Tot ceea ce am invatat la aceasta specializare a reprezentat ceva definitoriu care m-a schimbat radical, m-a facut un om MARE, capabil de reusita. Astfel ca celui care a cautat “merita facultatea de sociologie” nu pot sa ii spun ca MERITA Facultate de Sociologie si Asistenta sociala- specializare Asistenta sociala.

PS: este valabil doar pentru cei care stiu ce inseamana Asistenta sociala si bineinteles care au luat bacalaureatul 😀

Leave a Reply

