Noroc de mai

Nu stiu ce se intampla, dar in ultima vreme ma simt foarte norocoasa pentru tot ceea ce am si pentru tot ceea ce am realizat, cu propriile forte.

Cand asociez norocul cu un  castig material, ma apuca tremuratul, incep sa visez cu ochii deschisi, dupa care imi dau seama ca asa ceva nu mi se poate intampla…si ma trezesc.

Ei bine, cum incercarea moarte n-are, mereu trimit fel si fel de coduri la diferite concursuri, poate poate castig si eu ceva.

Ieri primesc un apel de la un numar de fix. Ma uit la telefon si ma intreb cine ma deranjeaza… Raspund si….surpriza…”de la EuropaFm va sun…”. Cand am auzit am inceput sa tremur, parca telefonul prinsese viata si voia sa imi sara din mana. Nu stiam ce sa mai zic. De emotii, am si uitat cum il chema pe cel care m-a sunat. El, bineinteles, a continuat: “Tocmai ati castigat o excursie, dar ia sa vedem unde. Va rog sa alegeti un numar dintre 3 si 5.” M-am gandit imediat la 3, desi, daca erau si alte numere, sigur alegeam 7. “Ia sa vedem ce este la numarul 3…. Felicitari, ati castigat o excursie la Bruxelles.” Aaaaaaa, multumesc foarte mult…eram deja pierduta….

Discutia a fost mult mai lunga, insa am uitat mare parte din ea, am retinut insa esentialul.

Asadar, pe 5 august plec la Bruxelles, la Radisson Blu ***** 🙂

One thought on “Noroc de mai

  1. wow draga!! felicitari. pai draga ar trebui sa incerci si pariuri online 😉 la sigur te faci in scurt timp milionara)) si io sunt din asta –jourle de noroc parca iti dau fosrta sa visezi)

Leave a Reply

