un gand

o baie fierbinte pe un timp rece, ne trezeste, deseori, amintiri care ne fac sa randem sau sa ne intristam.

ei bine, citandu-l pe Creanga, “nu stiu cum sunt altii, dar eu cand ma gandesc” la anii trecuti, la perioada liceala si chiar si mai devreme, imi dau seama ca am avut parte de o copilarie “zbuciumata”. am facut atatea prostioare, incat simt ca ma inrosesc atunci cand revar, prin filtrul mintii, tampeniile pe care mi le croseta creierasul meu fraged.

am stat de multe ori si m-am gandit cum ar fi sa revad unele persoane care s-au “perindat”, elegant sau nu, prin viata mea, si bineinteles, acele persoane prin viata carora m-am “perindat”, elegant sau nu.

mi-a placut foarte mult replica unei cunostinte, vizand acele persoane care iti invadeaza viata fara nici un drept si iti intra in casa cu bocancii plin de noroi, dau cu usa si iti trantesc ceasul de pe perete, iti beau cafeau si nu mai stiu ce fac. suna mult mai frumos in format original, insa din pacate memoria imi joaca feste. ideea oricum e aceeasi. deci, ce e de facut cu acei oameni care se regasesc in descriere?

din acest motiv ma simt uneori cu musca pe caciula. insa nu am avut vreodata rea vointa in ceea ce am facut, iar prostioarele inevitabile au fost rezultatul copilariei care imi invadase creierul.

chiar si asa, rusinata de gandurile care imi umbla hai-hui prin cap la ora asta tarzie, ma bucur ca m-am distrat la urma urmei, am gresit si am recunoscut de fiecare data (sau cel putin aproape de fiecare data) si m-am jucat cu mintile unor dintre cei care citesc acest articol….chiar daca nu recunosc si nu vor recunoaste vreodata! Oricum nu ma intereseaza, eu stiu ce stiu 😀

Leave a Reply

