Sfarsit…. si de la capat :)

am terminat facultatea si cu aceasta ocazie mi-am dat seama de ceva foarte important: sunt desteapta! 😀

am avut sansa sa acumulez informatii extrem de utile atat pentru viata profesionala, cat si pentru cea personala. am avut ca si profesori, de curs si seminar, oameni valorosi de la care am invatat o multime de lucruri interesante. Cu toate ca nu am avut curajul sa le spun in fata aprecierile mele, vreau acum, in mod special, sa fac referire la urmatorii: Valentina Rujoiu, Ana Szabo, Ioan Durnescu, Iulia Mardare si Doru Buzducea caruia ii multumesc enorm pentru sprijinul acordat in realizarea licentei mele.

Felicitari tuturor colegilor mei si multa bafta celor care inca sunt in focurile examenelor!

Leave a Reply

