revenire

nu m-am lasat de “blog-arit”  😀

timpul pare ca imi joaca feste de la o vreme. totul e minimizat si se termina indata ce soarele apune.

noaptea este un sfetnic bun pentru fiecare, bineinteles, atunci cand acel fiecare ii mai acorda aceasta importanta….

ne plangem deseori ca nu ne mai ajunge timpul, cu toate ca nu este cineva privilegiat in aceasta problema. cu totii beneficiem de acelasi timp, insa il structuram de cele mai multe ori in mod eronat.

ceea ce pentru mine este o prioritate, pentru celalalt poate sa fie ceva nesemnificativ si invers.

blogul acesta, cu toate ca nu se ridica la anumite standarde, pentru mine reprezinta, intr-o forma mai mult sau mai putin haotica, un circuit pe care l-am parcurs impreuna cu unele persoane importante din viata mea. deseori am refuzat sa scriu pentru ca, momentele respective, nu reprezentau un tezaur pentru mine, ci erau incercari de izbanda.

concluzionarea unor trairi puternice, a unor lupte cu mine insami, nu sunt subiecte publice. nu am vrut vreodata sa imi spun of-urile prin intermediul unui blog pentru ca oamenii de nimic care mi s-au perindat prin viata, in viziunea mea, nu merita o asemenea “onoare”, iar cei de valoare, stiu de la sine sentimentele mele…

imi inchei pledoaria si incerc sa fiu mai atenta pe viitorul cu acest blogusor.

PS: vine primavara 🙂

One thought on “revenire

  1. Avem timp pentru toate, chiar daca ne plangem de lipsa acestuia. Ne trebuie placere, vointa si talent in ale scrisului. Desi daca scrii cu sufletul, cuvintele se cer a fi asternute pe hartie, iar in balanta cu talent si dorinta, cea din urma urneste talerul din loc.

    Ai un blog tare dragut.

Leave a Reply

