La multi ani, dragi parinti!

Ca in fiecare an, Sf. Ioan reprezint o mare bucurie pentru familia mea. toate rudele se strang acasa la ai mei parinti si petrec o seara memorabila. Cand eram mica asteptam aceasta zi mai mult decat pe Mos Craciun. Casa galagioasa, masa imblesugata si cei dragi alaturi reprezinta cea mai mare bogatie pentru mine.

Parintii mei sunt totul pentru mine si le sunt recunoscatoare pentru tot ceea ce sunt astazi. datorita lor am atatea bucurii, ma simt un om responsabil si capabil de atatea realizari…

MAMA este cea mai frumoasa pentru mine, nu ratez ocazie sa o complimentez si sa o iubesc tot mai mult. e calda, directa, impusiva uneori. Foarte multi imi spun ca sunt copia ei fidela si ma bucur de fiecare data sa aud acest lucru.
TATA e cel mai bun, cel mai discret, cel mai calm si cel mai iubitor om pentru mine. Doar sa il vad si ma simt foarte bucuroasa si mandra ca e tatal meu. Stiu ca ma iubeste mult si imi poarta de grija.

II IUBESC pentru ca sunt ai mei si eu a lor!

5 thoughts on “La multi ani, dragi parinti!

  1. Frumos …

    Imi e dor de parinti … Sunt peste 6 ani de cand Prutul sta intre noi, dar relatia noastra a ramas la fel de apropiata. Vine momentul plecarii, urc in microbuz si dimineata ma trezesc intr-o lume a vitezei, intr-un oras cu oameni frumosi de la care am invatat scoala vietii, fara a simti vreo izolare interioara. Bucurestiul m-a invatat ca atunci cand ajungi pe un taram nou, este obligatia ta de a fi deschis pentru a-l intelege si ca trebuie sa-ti impui un rost si sa dovedesti, in timp, ca acel loc este si al tau. Totusi, mi-e dor de parinti … de acesti oameni deosebiti care mi-au dat viata, o educatie aleasa si dragoste fara margini. Am invatat multe lectii de viata de la ei; am invatat iertarea, zambetul, ambitia si increderea in ziua de maine. Sunt departe … si aproape in acelasi timp… sufletul imi este mereu acasa …

  2. Cineva din lista de pe tweeter mi-a recomandat acest articol.
    Nu am rezistat sa nu-l citesc. E extrem de bine scris.
    Un punct de vedere destul de interesant. Chiar ca iti da de gandit.

Leave a Reply

