Prototipul T.O.

am invatat ca atunci cand incerci sa fii printre cei mai buni, cand ai impresia ca nimeni si nimic nu iti poate taia elanul, cand esti corect si sincer, drumurile ti se infunda cam de fiecare data.

cand esti pervers, cand te arunci cu tupeu in fata si calci pe capete, cand folosesti ghearele pentru a le zgaria demnitatea celorlalti, cand pentru tine, om destept reprezinta acela care iti intra in joc si este, inevitabil, invadat de senzatii patetice si imagini vulgare, ai mari sanse de reusita.

am cunoscut culmea perversitatii, a penibilului si a vulgaritatii. mi-e sila numai cand imi amintesc figura aia rigida, ascutita, nasul lung si subtire, urechile clapauge, picioarele lungi, relativ subtiri dar pline de celulita si de vergeturi (muncite rau as zice) si nu in ultimul rand zambetul de teapa cea mai de jos a societatii sau chiar sub… Cum ar spune unii dintre noi:  tarfa ordinara!!!

e imposibil de descris sentimentul de revolta si nevoia disperata de a cere ajutor in acele momente de destrabalare completa a T.O. e o senzatie de greata, de conflict cu tine insuti pentru ca nu reusesti sa scapti din cusca in care bestia se dezlantuie.

dar… domnii de ei nu o pot lasa singurica saracuta. de aceea, fiecare a avut prilejul de a o gazdui in cate o seara. fata este putin majora si are nevoie de companie. sa fim toleranti, totusi 😀

fara lipsa de modestie, tin sa ma felicit pentru rabdarea de care am dat dovada si pentru maturitatea cu care am tratat problema. oamenii de o teapa atat de joasa nu merita cuvintele noastre. tin la fiecare particica din mine, la fiecare silaba rostita. mi-e mila de cuvintele aruncate la gunoi.

ok_1118

2 thoughts on “Prototipul T.O.

Leave a Reply

