11iulie

ploua, ploua babele se “oo” 😀

iarasi ploua….e vreme numai si numai de… gandit, de amintit momente penbile din cei 20 de ani ai mei. nu stiu ce m-a lovit, insa, inca de dimineata, simteam cum ceva/cineva ma obliga sa privesc in urma, an peste an. ma simteam prizoniera, nu puteam sa evadez in alta etapa, sa plec si sa nu ma mai intorc. nu aveam cum. visam 😀

ei bine, mi-am amintit de “aventurile” din copilarie, de felul in care eram si cat ii chinuiam pe unii dintre voi. am fost si inca am ramas, o mica “dracusoara” de 20 de ani, inca. am fost rea. rea de tot. mai ales cu mine. acum,cica, sunt corecta, mult prea corecta, dupa spusele unora. oare???

si pentru ca inca nu imi revin din amintiri, imi dau seama ca puteam sa fiu maritata de 3 ori pana acum. dar, indecisa din fire, a trebuit sa le fiu alaturi celor 3 si sa le urez “casa de piatra” cu cine au mai gasit si ei intre timp. 😀

fruits

4 thoughts on “11iulie

  1. stii cand te vei “injumatati” ?.. cand nici nu te astepti…;-)… si daca vrei sa controlezi “gasitul” cuiva, incearca sa-ti schimbi modul de viatza… nu in mod radical… mici retusuri pe ici pe colo… schimba locurile pe care le frecventezi… reinnoieste prietenii sau amicitii “uitate”…

    • retele sunt destule, insa nu iau “injumatatirea” ca pe un scop, ca pe ceva vital in formarea mea.
      e acolo unde e. ramane de descoperit “cand nici nu ma astept”. nu fortez desfasurarea actiunii pentru ca urmeaza punctul culminant si e mult prea palpitant pentru sezonul asta. iarna e mai rece, transpir mai putin 😀

Leave a Reply

