operatiunea liftul

P: Stii cum e sa  fii blocat  in lift?

R: Stiu!

1-29608-2-270-400-1

ei bine, zilele trecute am aflat. e ciudat ca spun asta, insa stiam ca asa se va intampla inca de cand am inchis usile alea urate. dupa cum se observa, ma refer la lift din ala primitiv, manual si macabru, as zice. si cum spuneam, inchid usile si apas butonul 2 😀 da, 2 (sunt foarte comoda de felul meu asa) liftul…nimic. mai incerc o data, la fel, nimic. perseverenta din fire, mai incerc si a3a oara, ca in povestile lui Creanga. si….da sa urce. insa nu prea mult, ca aproape de etajul 1,  (aproape am zis) face bum….se opreste. eu, ca o fata ce sunt,  intotdeauna privesc in oglinda, in lift mai ales. cand, ce sa vad?! o fata crispata. Oh my God, o traiesc si p’asta!

in acel moment m-am dezbracat de caracterul plapand si l-am imbracat pe cel de om rau (BAD GIRRRRRL) am deschis usile de lemn, mi-am  luat avant si…am dat barbateste cu piciorul in usa….auuuuu. evident…NIMIC!!! semnal la telefon cat sa apuc sa dau un beep!!!

la etajul 1, in general, nu se deschide usa, intrucat e etajul 1, evident!

revenind….in urma impactului survenit din atingererea piciorului meu puternic cu usa metalica, s-a facut zgomot, suficient de rasunator incat sa iasa vecinii. si dupa multe incercari cu o surubelnita amarata, a iesit victima de mine, teafara si nevatamata….doar foarte uda….de emotii 😀 😀 😀

si-am incalecat pe’o sa si de 2 zile urc scarile cu veselie. 😀

lift

Leave a Reply

