sfarsit de mai

am primit critici pentru faptul ca am refuzat sa mai scriu. motivul principal pentru care am luat aceasta decizie este ultima mea experienta…cea mai importanta de cand exist pe acest pamant.

am avut prilejul de cunoaste oameni extraordinari care mi-au schimbat parerea deplorabila pe care o aveam despre multe lucruri.

prefer sa “scriu” pe cer in fiecare seara ceea ce simt, ceea ce am invatat si tot ceea ce imi lipseste decat sa fac acelasi lucru intr-o simpla pagina de blog.

4 thoughts on “sfarsit de mai

  1. Consider ca e un abuz sa dai buzna in casa cuiva fara sa bati la usa, sa-i deranjezi pendula din perete, sa-i bei cafeaua si mai apoi sa pleci asa cum ai venit, murdar pe picioare… Dar e primul la care ati fost supus? Nu am vrut sa va supar. Dimpotriva! Ci doar sa va fac ziua mai buna…

    • nu stiu cum ar trebui sa interpretez acest comment…
      poate ca inca sunt cu gandul departe si nu pot sa revin curand cu picioarele pe pamant….poate…

    • da, asa e. nu ne-am vazut de un car de vreme. cred ca esti ocupat cu licenta oricum 😀
      eu am fost plecata din tara si acum snt in plina sesiune. astept invitatie la suc…doar esti absolvent banuiesc 😀

Leave a Reply

