departe

12 mai, Baneasa, avion, Catania, autobuz, 2 ore, Palermo.

am ajuns dupa multe ore pierdute in aeroport si pe drum. nu stiam cum o sa fie aici. eram reticenta. nu stiam ce ma asteapta…

au trecut 2 zile si mi-am dat seama ca sunt intr-o alta lume, diferita de cea din Romania. am ramas impresionata….deja port nostalgia fiecarui moment, cu toate ca mai am aproape 2 zile. o sa imi fie dor de tot. am intalnit oameni minunati, am lucrat in echipa, am incercat sa facem totul cat se poate de bine.

stiu ca o sa imi fie greu cand o sa ajung acasa pentru ca las aici o parte din mine. toti oamenii care m-au ajutat, care mi-au spus o vorba buna atunci cand am avut nevoie, cu care am dansat, am ras, am glumit, cu  care am impartasit din experienta mea, inseamna deja foarte mult pentru mine.

pot spune  ca am trait cea mai frumoasa experianta de pana acum. am sa incerc sa nu fiu trista pentru ca plec, ci foarte fericita pentru ca am realizat un lucru foarte important pentru mine.

Leave a Reply

