Stresiunea e pe vine

nici nu m-am dezmeticit bine dupa atatea vacante, proiecte de de seminar, prezentari, practica la Rahova si incepe sesiunea si implicit sfarsitul anului 2 de facultate 😦

pana la sesiune, urmeaza plecarea in Italia (Palermo). deja simt febra aia de marti dimineata si visez cu ochii deschisi. in weekend trebuie sa ma gandesc la ce imi iau la mine, inclusiv cursuri de la victimologie intrucat pe 22 am examen dis de dimineata…

imi va fi de mare ajutor aceasta plecare, trebuie sa imi pun in ordine unele ganduri si sa profit de fiecare secunda petrecuta acolo.  o sa fie un bun prilej sa cunosc oameni noi , sa vizitez locuri nestiute. vreau sa imi las acolo toate lucrurile rele, sa ma eliberez de toate amintirile care nu imi dau pace de atatia ani…

cu siguranta  deja visez, insa nu ma deranjeaza 😀  stiu ca o sa ma trezesc pe 22 la examen. SPER! asta daca nu o sa existe vreun  “factor” perturbator 😉

Leave a Reply

