1 mai

a venit si luna mai. pomii infloriti, soarele nelipsit, verdeata si voie buna. mda, cum sa nu?! ploaie, nervi si tot tacamul.

am fost, asa cum am tot scris, la un gratar la Snagov. multe persoane necunoscute, placute si mai putin placute, soare, gratar, volei si multa barfa. a fost frumos, mi-a placut, nu pot zice nu. si vremea a tinut cu noi si ploaia a inceput exact cand am plecat.

insa, m-au apucat iarasi nebuniile, gandurile, disperarile. vreau ceva si nu pot obtine. nu stiu de ce. care sunt motivele si de ce nu ma “plasez” in alte circumstante, de ce nu apare omul potrivit la locul potrivit? totul e pe dos, totul e altfel decat ar trebui sa fie…pffff…oare am innebunit de tot??? prefer sa exclud acesta varianta, chiar daca e singura momentan 😀

m-am saturat de cuvantul “dor” si de toate contextele in care poate fi inclus. il urasc!!!

abia astept sa plec in Italia, chiar daca stau numai 9 zile. stiu ca o sa reusesc sa ma detasez de toate si de toti, voi avea parte de experiente noi si oameni interesanti. voi incerca sa profit la maxim de fiecare secunda petrecuta acolo, sa pot sa ma intorc cu forte noi si cu mai multa incredere in mine.

Leave a Reply

