nu am chef azi

poate vremea schimbatoare e de vina. poate pc-ul care mi se poate inchide de 5 ori pana termin acest articol. poate si voi, care m-ati scos din sarite astazi. nu am chef azi.

maine 1 mai muncitoresc. si ce-i cu asta? imi voi petrece ziua, asa cum am mai spus, cu cei care merita. nu am nevoie de invitatii stupide la mare sau la munte. nu vreau sa plec la drum lung, ci doar sa lenevesc. sa fiu rasfatata. sa uit de tot ceea ce ma preocupa. sa uit mai ales de datele tampite si cretine ale examenelor puse si sustinute de oamenii a caror deviza este “traiasca presesiunea, trezitul de dimineata si copiatul in masa, mai frate.” sa ne traiti cu totii!!! gata! stop! iar ma apuca nervii….relax my dear!!!

va pup la perciuni!

1 mai fericit, relaxant si ferit de intrusi!!!

Leave a Reply

