alerta!!! 1 mai!!!

1 mai se apropie cu inversunare. mare agitatie, multe planuri. toata lumea parca a innebunit. care  incotro?!  ei bine, de 1 mai nu parasesc Bucurestiul. am avut si eu planuri ca tot omul, m-am agitat prea devreme si degeaba. imi plac, in general, lucrurile puse la punct si nu “luate la nimereala”.

am decis sa imi petrec ziua cu cei care merita, sa iesim fie undeva la iarba verde, un gratar ceva, fie  prin “aria noastra”. seara, de asemenea, o putem petrece in diverse locuri. important este sa fiu alaturi de cei dragi si nu unde mergem.

mi-am intrat din nou in ritm si nu am mai avut timp sa scriu prea multe lucruri pe blog (spre dezamagirea “cititorilor fideli de la birou” 😀 ). fundatie, facultate, proiecte si iesit cu prietenii.

am reflectat zilele acestea asupra unui lucru spus de cineva candva referitor la faptul ca nu ma uit in directia in care trebuie atunci cand imi doresc sa fiu cu cineva. m-am convins intr-o oarecare masura de faptul ca pana acum am cam privit inapoi sau in lateral, niciodata inainte. sunt derutata de cursul evenimentelor din fiecare zi. nu stiu daca iar gresesc, daca vad imposibilul in ceea ce poate fi realizabil, daca ma simt incapabila de anumite realizari sau pur si simplu ma simt bine asa cum sunt in momentul de fata…

ramane de constatat in curand…probabil 😉

maine dimineata va fi “Crosul generatiilor” in parcul Herastrau. jocuri, voie buna , crosul, premii, invitati si in primul rand trezit de dimineata 😦 . crosul va fi format din perechi, cu diferenta de varsta de minim 20 de ani intre “parteneri” (PS: nu particip, sunt in organizare doar 😀 ).

Construim comunitati puternice,

Cream punti intre generatii,

Investim in educatie si talent. (Fundatia Principesa Margareta a Romaniei)

Leave a Reply

