Rau de aprilie

m-au  lovit grav zilele acestea. facultate, proiecte, zile de nastere, de nume, reintalniri si multi gargauni. 😀

am 3 sarbatoriti in familie cu nume ce deriva de la Sf Gheorghe. am sarbatorit in stilul lor batranesc 😀 , am povestit si ne-am bucurat de reintalnire.

mai tarziu m-am intristat, intrucat ziua mea e vara, cand mai toata lumea isi ia concediu, pleaca din tara cu diferite treburi sau sunt mult prea ocupati sa isi aduca aminte ca au o verisoara mai mica saracuta, dar care are nevoie de aceeasi atentie ca si ceilalti. m-am suparat pentru ca totul e altfel de cand am crescut cu totii. verile caniculare petrecute la tara cu bunicii si verisorii, cu porumbeii, cainii si pisicile, au disparut de ceva vreme. toti au terminat facultatea (mai e A. care e pe cale sa o termine), si-au pus bazele unei relatii serioase si s-au afundat in munca. indiferent de circumstante, nu exista scuza pentru interesul minimal pe care mi-l acorda. vreau sa am multi oameni in jurul meu, sa primesc multe vizite si nu numai apeluri telefonice. vreau sa fiu surprinsa si rasfatata ca atunci cand eram mica. nu vreau sa imi simt anii atarnandu-mi pe umeri. mi-e dor de copilarieeeeee.

ieri am fost la ziua R. a fost frumos, m-am distrat, am dansat si am cunoscut oameni noi. m-am simtit foarte bine, sa compenseze si ziua de azi cand mi-a fost un rau teribil. batranetea isi spune cuvantul. dar n-o sa vedeti vreodata drac mort 😀

PS: de ce oamenii in general se grabesc sa traga concluzii pripite??? nu m-am plans ca toata lumea uita de ziua mea, ca sunt vai de mine suferinda din acesta pricina si caut mila printre cititorii mei. NOT! am refeream strict la rude: la veri, nasi, fini etc. oameni de la care am o oarecare pretentie….asa ca nu ma mai compatimiti pe messenger intrucat gresiti.anul trecut, cand am implinit 20 de ani, am primit sms-uri si apeluri telefonice incat am ramas uimita.

4 thoughts on “Rau de aprilie

  1. nu te compatimesc… eu de fel nu fac asa ceva…dar consider ca cineva special trebuie tratat special, nu prin sms-uri si telefoane…dar daca tu te simti bine asa nimic de spus…

    • apreciez foarte mult mesajele si telefoanele din partea cunostintelor, insa din partea celor apropiati am o oarecare pretentie…acum, ramane de vazut ce o sa fie la 21 de ani
      🙂

  2. Când este ziua mea un mesaj primit, ( asta-i… nu poate fi toată lumea atunci alături de mine, mai pică mereu şi în vacanţă ziua mea :p şi nici n-aş vrea să fie atunci toată lumea alături) mă face să mă simt mai important decât sunt, să văd că nu mi-au uitat ziua( deşi poate au folosit funcţia memento de la telefon 🙂 şi că nu m-au uitat!) Şi la rândul meu zic „La mulţi ani!″ oricărei persoane a cărei zi o cunosc. Sunt lucruri mărunte, dar speciale!

Leave a Reply

