do re mi

aseara am descoperit ceva. sunt iarasi uimita. numai socuri in ultima vreme, noroc ca am inima de leu 😀

ei bine, am fost cu fetele in Coyote Cafe la karaoke. nu ma pricep sa cant, doar in casa, in zilele in care ma simt foarte bine, in public, niciodata. poate sunt vreun talent nedescoperit, dar prefer sa raman asa decat sa fiu caraghioasa.

toata lumea se ingramadea cu biletele, care mai de care cu tot soiul de melodii. dupa cateva prestatii esuate, deja imi bubuiau creierii in cap (la modul serios), apare un anume Vlad. nimic special. incepe piesa si…incepe sa cante evident. nu pot sa descriu ce am simtit in mometul ala. avea o voce incredibila…am ramas profund impresionata. ce pot sa spun mai mult?!

nu credeam ca intr-un timp atat de scurt si mai ales intr-un cadru ca cel de la un karaoke sa fiu “hipnotizata” as zice. ma simteam cucerita in momentul ala. nu era nevoie de cuvinte sau de altceva.

pur si simplu am descoperit faptul ca un om poate deveni placut in ochii celorlalti prin maruntisuri care nu ii releva neaparat personalitatea sau gradul de inteligenta, ci doar un talent care te poate da pe spate (atat la propriu, cat si la figurat).

deci, cine merge miercurea viitoare la Coyote Cafe? 😀

Leave a Reply

