Mare Ti-e gradina, Doamne!

sunt socata. de-a dreptul stupefiata. si profund dezamagita.

oare e pe bune faptul ca traim intr-o lume nebuna, nebuna de tot???

sunt o persoana care isi face de lucru atunci cand nu are, asa ca, in urma cu ceva vreme am constatat ca am conturi pe majoritatea site-urilor cretine si foarte cretine. la inceput era amuzant, aveam cum sa imi pierd timpul liber (care era pretutindeni pe atunci), mai socializam (ca asta stiu sa fac cel mai bine, doar sunt un “ucenic” al SAS-ului :D), ma mai miram de specimenele de oameni care pot exista si tot asa. cum spuneam, era amuzant. insa azi, am atins punctul culminant: sa imi sterg sau nu toate tampeniile astea?! deznodamantul se pronunta in maxim 24 de ore.

ei bine, am constatat cu stupoare, ca si la 28 ani exista riscul ca un baiat (caci nu il pot numi barbat), sa fie ca la 10 ani. o gandire infecta, un comportament ca la fusta mamei, o nota de superioritate estompata insa de perlele “fara numar” evidentiate…trist cu adevarat.

dragele mele, nu plangeti…in viata totul are un scop, iar scopul nostru de aici inainte este sa ne luam un baiat de 10 ani, sa il crestem pana la 28 si apoi sa stigam : “Evrika”, a aparut primul barbat printre noi. conditia e sa nu il cheme si Adam, ca e mai dificil.

cand nu ai inspiratie, faci haz de necaz! (e doar un pont, de dragul amorului pierdut) 😀

violence-cartoon2

4 thoughts on “Mare Ti-e gradina, Doamne!

  1. Oricum nu pierzi nimic… doar, copilul acela ar reprezenta o pierdere :))
    Am remarcat în excursile mele pe acele saituri cretine că s-au înmulţit pedofilii… cum tu, un nene de 43 de ani să-i trimiţi kiss şi unele cuvinte unei fete de 15 ani? Fie ea şi din Chişinău! Măcar dacă erai Ţiriac 🙂

    • la 43 de ani e tanar sa stii :))
      n-ai vrea sa stii catre fantezii au oamenii astia trecuti prin viata..am ramas stupefiata de propunerile lor.
      am zis ca poate sunt sclerozati, poate dupa 40 de ani o mai iei razna, dar la 28 se presupune ca esti matur, incercat de capcanele vietii si mult mai intelept decat cei mai tinerei.
      dar cum am si spus: mare ti-e gradina Doamne!
      sau: prosti, dar multi, multi rau! si cum majoritatea “decide” trebuie sa vedem ce se mai alege de noi ceilalti 😀

  2. Woow, dacă-s fantezii la mijloc păstrează conturile! :)) Te ajută tembelităţile spuse de oameni în ceea ce vei face în viaţă? Să înţelegi corect unele aspecte ce ţin de psihic, nu ştiu… imaginaţia unui om nu cunoaşte limite! Deşi cred că se referă la doar sex…

Leave a Reply

