Sfarsit de aprilie

a trecut si Pastele.

am revenit in Bucuresti de aseara. nu vroiam ca ai mei cititori “sub acoperire”, sa fie lasati sa astepte 😀

azi e zi de lucru, multi s-au intors in capitala cu barfe noi, impresii de prin lume adunate 🙂
am ajuns aseara tarziu, dupa aproape 4 ore pe drum…aglomerat cum nu am mai vazut, insa am ajuns intr-un final 🙂

acasa a fost frumos, am stat cu cei dragi la povesti, am iesit cu fostele colege de clasa, m-am intalnit in general cu cei pe care imi doream sa ii revad…surprize neplacute nu prea au fost.

m-am amuzat, e adevarat, cand am vazut unele priviri insistente asupra mea, cand am aflat lucruri care m-au lasat fara cuvinte intial, insa pe care acum reusesc sa mi le explic…

insa, m-am bucurat. eram intr-un cadru uitat de cateva luni, in mijlocul unor oameni in mare parte necunoscuti. mi-am petrecut zilele cu cei care merita, care mi-au aratat ca indiferent de perioada de timp care ne desparte, sentimentele si dorinta de revedere raman constante.

am fost la bunici, am ras si am glumit cu ei, am ciocnit oua rosii si am mancat moderat 😀

am ajuns si la cei care nu mai sunt printre noi, le-am aprins o lumanare si am rememorat etape trecute, dar vesnic pastrate in sufletul meu.

si pentru ca totul sa fie incheiat cu bine, ieri am aflat ca plec in Italia pe 13 mai.

ma bucur nespus ca am inceput sa gasesc fericirea in lucruri marunte si nu ma mai cramponez de barfele celor invidiosi si prefacuti.

Leave a Reply

