inca o zi

astazi si gata…plec acasa 🙂

mama, tata, rudele, ma asteapta cu mult drag. mi se facuse dor de ei de nu mai puteam sa mai stau inca o zi.

o sa fie frumos. asa mi s-a promis. fara suparari, fara discutii care ne preocupa. o sa fim cu totii acolo si o sa sarbatorim invierea Domnului.

mi se pare cea mai frumoasa sarbatoare. sambata o sa mergem cu totii sa luam lumina si apoi, poate, o sa stam pana dimineata sa luam Paste.

duminica vom merge la bunici, vom sta la povesti. poate o sa facem un gratar la iarba verde…hmmm abia astept.

mai sunt cateva zile si se termina postul. nu stiu daca am fost mai buna decat de obicei, daca am pacatuit mai mult sau mai putin. am fost doar eu, cu bune si rele. timpul trece mult prea repede pe langa noi si nu avem timp sa ne analizam fiecare fapta…

vine luna mai cu alta mini-vancanta si apoi cu mult asteptata sesiune. si uite, asa, treptat s-a dus si anul 2. cu mai multe realizari decat anul trecut, insa nu suficiente. dar e vreme pentru toate, nu-i asa?

paste1

va urez un Paste fericit si zile insorite alaturi de cei dragi!

4 thoughts on “inca o zi

Leave a Reply

