ce ma revolta?!

am stat mult timp sa ma gandesc la acest articol, sa analizez pas cu pas tot ceea ce ma inconjoara si astfel am curajul sa fac public acest lucru 😀

ma revolta oamenii de la metrou care stau in fata usilor atunci cand vreau sa urc sau sa cobor.

ma revolta de asemenea cei care asculta muzica extrem de tare la casti incat am impresia ca am doua boxe puse la tample.

ma revolta cersetorii care sunt pretutindeni.

ma revolta numarul tot mai ridicat al infractiunilor.

ma revolta nota de la politici sociale, cu toate ca a trecut de ceva vreme sesiunea (urmeaza ce-a de a2a pe anul 2)

ma revolta oamenii mai putin educati care se dau in spectacol pe peronul de la metrou, pe strada, in ratb etc…oriunde si oricum.

ma revolta cei care nu stiu sa salute; cei care ma cauta numai atunci cand au nevoie de mine, care ma barfesc pe la spate si in fata se dau cei mai buni prieteni.

ma revolta acei oameni care vor sa ii faca pe ceilalti sa se simta inutili, sa ii umileasca si sa le scada increderea in sine.

ma revolta acei “studenti” care au plecat de acasa si au ajuns la capitala sa le “sparga” parintilor banii si atat; aceia pentru care facultatea e facultativa, un job este mult prea greu si reduce timpul alocat somnului mai ales, pentru care viitorul nu inseamna nimic si singurul lor scop este distractia si ziua de azi.

ma revolta persoanele care nu poarta lenjerie intima. mi se pare un lucru in primul rand neigienic si dezgustator gandindu-ma mai ales la faptul ca acei pantaloni nu sunt spalati zilnic, iar organismul, pe tot parcursul zilei elimina, produce etc niste “treburi”.

ma revolta angajatorii care nu ma mai suna de ceva vreme indiferent la cate job-uri aplic zilnic.

ma revolta oamenii care nu se tin de cuvant, care mint, care ma intrerup si fac misto de mine atunci cand chiar nu este cazul.

ma revolta cei care intarzie.

ma revolta cei care nu stiu ca cumpere cadouri, sa ofere o floare, sa isi ceara scuze, sa plece capul atunci cand sunt vinovati.

ma revolta oamenii lasi care se ascund in spatele messengerului, care nu au curajul sa isi infrunte adversarul, sa spuna totul pe fata fara sa jigneasca si apoi sa fuga.

ma revolta faptul ca exista un procent foarte mare sa se schimbe data de plecare in Italia la proiectul in care sunt participant.

ma revolta vremea ce vesteste o vara caniculara.

ma revolta timpul care trece foarte repede si in curand o sa fac 21 de ani, o sa trec in anul3, o sa am licenta, o sa dau la master si o sa trebuiasca sa ma si marit 😀 (poate o sa aflu si cu cine 😀 )

ma revolta….multe ma mai revolta nu-i asa?

(cand imi mai amintesc, mai adaug 😀 )

7 thoughts on “ce ma revolta?!

  1. oare putem face ceva ca sa schimbam macar cateva dintre aceste revolte ale noastre?..unele se regasesc si in “revoltele mele”..ce mult mi-as dorii macar unele dintre cele mai importante daca le putem cumva clasifica:)

    • daca mai stau putin sa ma gandesc, mai adaug cateva 🙂
      asta e lumea in care traim, multe ne nemultumesc, cateva ne bucura si majoritatea ne lasa indiferenti 🙂

  2. pe cand o lista cu ce te incanta? 😛

    asta asa… sa nu te incarci de energie negativa 😀

    [azi sunt zen, am innebunit]

    si da… mi-e dor de tine… si stiu ca sunt povesti de recuperat, dar stiu si chestia pe care ti-am spus-o pe mess, chiar in seara asta…

    >:D<

  3. o sa fie in curand si o lista cu ce ma incanta, dar abia dupa ce sunt sigura ca lista cu ce ma revolta e incheiata, sigilata etc
    te pup si te iubesc 🙂

  4. Ma revolta vioatorii, pedofilii, intoleranta, falsitatea! Nu oamenii care asculta muzica tare sau cei carera le e frica sa nu priarda metroul!

    • cred ca enuntul “ma revolta numarul tot mai crescut al infractiunilor” include si violatorii, pedofilii etc 😀
      nu am facut comparatie intre ceea ce e mai grav si mai putin grav, doar le-am enumerat 🙂
      fiecare e liber sa le clasifice asa cum considera 🙂

    • cand ma spus ca ma revolta oamenii de la metrou ratb etc ma refeream la cei care te calca in picioare, care cred ca sunt intr-o lume a lor, in nici un caz nu ma gandeam la faptul ca ma revolta ca nu prind metroul :))
      oare nu am fost suficient de concludenta?

Leave a Reply

