sfarsit de martie

a trecut si luna martie. doar maine nu e 1 aprilie.

simt ca m-am plictisit de tot. de acelasi decor, de oamenii supericiali, de vremea de afara, de atmosfera acelor zile mohorate. m-am plictisit sa ma gandesc la cine nu trebuie, la ce nu am si la ce as vrea sa obtin. simt uneori ca m-am plictisit de mine insami. poate ar trebui sa ma schimb asa cum mi-ai spus candva. d’asta poate ma si apuca unori nostalgia acelor vremuri.

vin sarbatorile. mai e putin timp si vine Pastele. nu ma bucur. nu vreau vacanta, nu vreau sa ma intalnesc cu acele tipe persoane pe care sincer nu le suport, nu vreau sa te vad, nici pe el. chiar nu vreau. dar nu cred ca pot evita asta 😦

stiu ca nu o sa am sarbatori minunate ca cele de altadata. am mai spus asta. uneori imi doresc sa fiu iarasi mica mica si toti cei dragi dragi dragi sa imi fie alaturi. uffff, iarasi ma apuca dorul. acum un an aveam o familie mai numeroasa, acum suntem cu unul mai putin, toti sunt mai bolnavi, toti mai ingrijorati. si eu am mai crescut. anii vin peste toti. ma amuz acum gandindu-ma la tine: “sunt tanat doamna, tanar!” vrei sa iti spun adevarul??? stiu ca nu, dar ti-l spun: “s-o crezi tu ca inca mai esti tanar, poate pe un picior, stii tu mai bine care 😀 “

e seara iarasi. parca soarele dispare in fiecare zi. tot mai multi oameni rai in jur, nimeni nu se uita la tine daca ai vreo problema pe strada, in ratb, la metrou. toti par a fi rupti de realitate, de un egoism desavarsit, de o rautate necuprinzatoare. atunci cand vine insa vorba de un cersetor, de un om apt de munca, toti ii intind cu mila cate un ban. asa oameni buni, ridicati in slavi pe aceia care ne manipuleaza la maxim si incurajati-le comportamentul, ca atunci cand o sa fiti voi in situatia sa muriti pe strada, acei cercetori va vor da cu piciorul, asa cum le-ati dat si voi celor in nevoie. revoltator!!!

e tarziu si trebuie sa imi las mintea sa hoinareasca. destul am incorsetat-o astazi. foarte putin am lasat-o sa zburde, cand am stat pe banca la eroilor, sub un pom inflorit. i-am simtit parfumul imbucurator si mi-am dat seama ca e primavara. te iubesc!

fix-pe-langa-thumb-250-0-181

This entry was posted in Uncategorized by Raluca. Bookmark the permalink.

4 thoughts on “sfarsit de martie

  1. ai cat se poate de mare dreptate…ne gandim cu nostalgie la copilarie, la cum asteptam sarbatorile (fie ca era craciunul – fie ca era pastele, nu conta) un lucru e cert… sa fim din nou copii ne dorim sa fim

    • nu conteaza ca ai gresit, ideea am inteles-o.
      nu trebuie sa regretam ca am crescut, e firesc sa fim nostalgici la trecut, dar increzatori in viitor…cam greu, nu?

  2. Mereu ne gandim la ce nu avem sau la ce nu am obtinut pana la un moment dat si nu il avem.Lucrurile astea fac parte din viata fiecarui om,oricum ar fi el,sarac sau bogat,fara necazuri,nostalgii,tristeti…si multe altele.In felul asta nici bucuria nu ar exista.Si aici vorbesc din proprie experienta,pentru ca am trecut prin multe,similare cu ceea ce ai postat tu mai sus,ia-o ca pe un sfat ce-ti spun sau cum vrei tu(ma documentez de ceva timp:D).Numai ca de multe ori,trebuie sa ne gandim ca si noi avem o contributie la tot ceea ce ni se intampla,totul este in functie de noi.Si acea contributie poate fi in favoarea noastra sau nu,asta tot de noi depinzand.Referitor la refuzul tau de a te intalni acele persoane,te citez,gandeste-te ca poate asta e reciproc,venind si din partea lor.Multi dintre noi ne confruntam cu astfel de ganduri sau probleme,uneori trebuie sa invatam sa iertam,indiferent cine greseste,pana la urma tot noua ne facem bine,chiar daca nu ne dam seama pe moment,resentimentele sau ura,nu sunt bune pentru nimeni,ba din contra ne fac mai reticenti,duri,invidiosi…si lista poate continua.Eu am iertat,toti avem greseli si regrete,iar linistea sufleteasca e cea mai importanta.Nu crezi?

    • daca am fi cu totii samariteni milostivi, oare ce s-ar face din tara asta???
      fiecare e indreptatit sa isi selecteze oamenii de langa el, sa ierte ceea ce poate fi iertat si sa pastreze distanta fata de cei care nu isi merita iertarea.
      suntem oameni si nu “dumnezei” sa ii iertam pe toti care ne fac rau.
      linistea sufleteasca o reprezinta impacarea cu tine insuti, nu neaparat cu ceilalti.
      e o parere doar….
      mc pentru interventie 🙂

Leave a Reply

