crede in “azi”

p55031

de cateva zile e soare in viata mea. simt iarasi febra aia de nou inceput, bucuria de fi important. impacare cu mine insami. e foarte ciudat sa vad ca atunci cand sunt foarte dezorientata, cand ma apuca un dor subit de ceea ce am pierdut, imi dau seama ca marea greseala pe care am facut-o, si se pare ca inca o mai fac, este sa privesc in urma si sa tanjesc dupa acele clipe apuse. m-am covins ca e nu e tocmai bine. orice lucru are un final si de asta am fost constienta mereu.

acum e altfel. acum ma simt foarte bine. surprinsa, vesela, rasfatata si dorita. sunt niste “cuvine” pe care  le vad reflectate in viata mea. e vorba de fiecare moment in parte. nu e om fericit pe aceasta lume. totul este pe moment. fericirea presupune implinirea totala, in orice moment al vietii, in orice cadru din societate.  toti stim ca acest lucru nu e este posibil in fiecare zi, insa deseori afirmam ca suntem fericiti. 🙂

Leave a Reply

