afara e vopsit gardul, inauntru Leopardul

justitieifntxpenitenciarul-rahova1

Rahova. Penitenciarul Rahova. practica. eu. marti. frig. dimineata.

da, am inceput practica de semestru la penitenciarul Rahova- fost penitenciar de maxima securitate, actual penitenciar de “ce a mai ramas”.

penitenciarul_de_maxima_siguranta_de_langa_piata_obor2

ca si scurt istoric :

“Penitenciarul de Maximă Siguranţă Bucureşti Rahova este situat la 8 km de centrul capitalei, pe şoseaua spre Alexandria. Construcţia sa a început în anul 1991 pe amplasamentul vechiului penitenciar care a funcţionat la o capacitate de 2250 persoane, începând cu 1973 până în anul 1998 când a fost demolat. Darea în folosinţă a celui actual s-a făcut în etape începând cu anul 1997.
Perimetrul total atribuit este de 92.200 mp din care s-a construit şi împrejmuit o suprafaţă de 62.100 mp.”

si cum spuneam, am fost acolo, am vazut ceva ce nu imi puteam imagina ca asa arata. aveam emotii pana sa intru, insa atunci cand am iesit, eram foarte multumita. poate e aiurea spus, dar mi-a placut. era un mediul cu totul si cu totul nou, fara vreo legatura cu ceea ce credeam eu. zidul inalt, sarma ghimpata si facuta spirala imi aminteau de imaginile din Prision Break 😀

e un loc diferit de ceea ce vezi zilnic, e altceva. ma bucur nespus ca pot face practica acolo si pot interactiona cu oamenii de acolo. fiecare are o poveste, fiecare incearca sa se disculpe si sa para altfel in ochii mei. vad totul ca pe o provocare. teama nu ma mai reprezinta, ci explorarea, curiozitatea, dibacia si perseverenta cu care incerc sa imi descopar vocatia. adevarata vocatie. daca in timp imi voi da seama ca nu sunt potrivita pentru ceea ce credeam, ma voi resemna.

puscarie141

This entry was posted in Uncategorized by Raluca. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

