Lene de sambata

e sambata. iarasi.

m-am cam plictisit de weekend, de zilele libere. imi place sa fiu ocupata, sa pot sa imi centrez atentia pe ceva anume. m-am hotarat sa incep ca ma documentez mai mult, sa citesc intrucat a trecut ceva vreme de cand ma tot chinui la o carte, de cand nimic si nimeni nu ma mai atrage, de cand las pe maine ceea ce pot face astazi. am inceput sa imi fac usor, usor ordine, sa imi “asez” totul ierarhic. mi-am vizitat mai des prietenii, am iesit si ne-am distrat in locuri “noi” pentru mine. am reusit sa ajungem in El Grande Comandante si Twice si ne-am distrat ca nebunele 😀 am dansat asa cum am avut chef fara sa ne pese de privirile celor curiosi. de asemenea am cunoscut alti oameni, am stabilizat unele conflicte.

lupt cu mine sa fiu impacata si mai ales sa ii am pe ceilalti mereu aproape. trebuie sa merg inainte asa cum mi-am propus si sa ating acele idealuri la care ma tot gandesc de ceva vreme, dar pe care le facusem uitate cu mult timp in urma.

azi nu imi e dor de ceva anume, azi am uitat sa ma mai gandesc la ceea ce ma preocupa de cateva zile.

lene, lene, lene…ceva din mine urla!!! “trebuie sa iti termini cartea pana luni, nu uita!”

nu uit, promit! sau macar incerc 😀

funny-comment-tags221

2 thoughts on “Lene de sambata

    • cartea am terminat-o intr-un final, nu a2a zi iti dai seama.
      sunt un om care hoinareste mult. am avut treaba a2a zi, ca de obicei :))
      mc pt comment :*

Leave a Reply

