Bafta, Geo!

maine se va opera Geo, un prieten bun cu care nu m-am mai vazut de ceva vreme, insa, care inseamna foarte mult pentru mine.

intotdeuna am fost de parere ca un baiat poate sa fie oricand un prieten de incredere  in comparatie cu o fata. Geo m-a ajutat foarte mult. a reusit sa imi deschida ochii atunci cand greseam si sa ma incurajeze atunci cand imi venea sa renunt.  am emotii cand ma gandesc la operatia lui de maine, dar stiu ca e foarte puternic si o sa reuseasca, o sa fie bine si apoi o sa iesim iarasi sa ne distram sau sa stam la povesti ca in cele mai geroase seri din an 😀

PS: promit ca nu uit sa ma rog pentru tine in noaptea acesta. stai fara grija. Good luck!

0_friends_forever_pebble_bam_bam1

This entry was posted in Uncategorized by Raluca. Bookmark the permalink.

One thought on “Bafta, Geo!

  1. … nu pot decat sa recunosc ca de data asta mi-au dat mie lacrimile… chiar nu ma asteptam. 🙂 Vad ca facem cu randul: anul trecut tu, anul asta eu…

    Mersi frumos Raluca!!! Nu pot decat sa ma bucur ca te am ca prietena! :-*

Leave a Reply

