La multi ani, mami!

este 8 martie. ziua MAMEI.

nu am considerat vreodata ziua de 8 martie ca fiind ziua mea intrucat reprezint sexul feminin. intotdeauna am spus ca e ziua mamei, ziua fiintei care m-a adus pe lume si careia ii port un respect deosebit si o dragoste nemasurabila. ziua mea e pe 1 iunie 😀

mama mea e cea mai frumoasa mama. asa mi-am  spus mereu. eram cea mai fericita atunci cand eram cu mama si toata lumea o admira. femeie frumoasa, cu parul lung, negru. mereu aranjata. mereu frumoasa mea.

mai mare imi este mandria atunci cand mi se spune ca seman cu ea. creste inima in mine si simt ca prind aripi. mama este totul pentru fiecare dintre noi. ei ii datorez viata. primul cuvant.

o iubesc asa cum pe nimeni in acesta lume. imi e dor de ea deseori si ma bucur ca pot sa o aud in fiecare zi, ca pot sa ii simt grija pe care mi-o poarta si printr-un simplu telefon, dragostea neconditionata. ma bucur nespus ca pot sa am in ea o prietena buna pe umarul careia am plans de atatea ori si voi plange mereu, o mama responsabila care ma mustra atunci cand gresesc si ma face sa realizez cat insemn pentru ea.

sunt un copil fericit! mama mea e cea mai buna MAMA!

mami-frumoasa

Leave a Reply

