inca o sambata

e sambata. e zi libera, de lenevit.

mi-am dat seama abia acum, pe seara, ca azi a fost baba mea. cam suparata, saraca. a si plans putin, cat sa racoreasca pamantul insetat de dreptate, iritat de nepasarea celor care il calca in fiecare zi in picioare.

mi-a  luat portia de distractie inca de aseara. am iesit. vesela si dornica de a ma descatusa de tot ceea ce ma nelinistea, nemultumea, supara, deranja la maxim. si am reusit. m-am lasat purtat de muzica, am dansat cum demult n-o mai facusem. parca pluteam in marea aia de oameni care mai de care mai zambitori. parca ma transpusesem in vremurile de “glorie”. totul parea altfel. alte fete, alte vrajeli, alte abordari. ironie si amuzament.:D

am ajuns tarziu acasa, foarte obosita, dar multumita. iesirea m-a ajutat sa imi dau seama ca totul e atat de simplu atunci cand stii cum sa clasifici si subclasifici problemele cotidiene, incat in momentele in care ne vaietam cat suferim, cat plangem pe la colturi, cat de nedrepta este viata cu noi, nu suntem decat prototipul oamenilor slabi si incapabili de reusita.

e seara deja si nu am nici un plan de evadare. sunt singura (si in casa) si nu reusesc sa ma gandesc la ceva anume.  nu pot sa mai scriu. eram obisnuita sa ma inspire cineva, sa ma faca sa scriu la nesfarsit.

acum doar ploaia, care bate furioasa in geam, ma face sa ma indoiesc ca a venit primavara. ca ceea ce vedem in fiecare zi in oamenii de langa noi, nu este decat copia fidela a vremii.da! asa este! dimineata e frig, la pranz apare soarele, iar pe seara ploua. cum ar trebui sa te imbraci daca esti plecat o zi intreaga? ce ar trebui sa faci  cu un om care se comporta dupa cum se schimba vremea?!

funny_082

Leave a Reply

