Poker face

in fiecare zi descopar noi lucruri la mine, mai nou ma amuz pe seama mea, ca pe a celorlalti m-am cam plictisit 😀

azi am aflat doua lucruri despre mine. mi s-a spus ca sunt rea, ca nu fac ceea ce vor unii. poate pentru ca am inceput sa ma gandesc si la mine si mi-am dat seama ca drumul deviat pe care am mers pana acum m-a adus sa ma pierd in multime. de cateva zile m-am hotarat sa merg pe sarma. incet, dar la sigur. admir atat de mult oamenii care pot merge pe sarma incat incerc sa ma abitionez sa reusesc. cred ca este greu, pentru ca  am facut doar cativa pasi si am avut impresia ca voi cadea, ca ma voi prabusi de la o inaltime mult prea mare. poate ca nu mi-am ales prea bine distanta, dar imi doresc foarte mult sa reusesc incat stiu ca asa o sa fie. ajunsesem la concluzia ca toate principiile si dorintele mele de viitor se ingropasera de la sine. ca tot ceea ce vroiam sa fac, sa am, sa dau erau doar pure iluzii. nu mai stiam cine sunt si incotro ma intrept. a durat o perioada lunga acesta agonie in cautarea eu-lui, dar cred ca de acum vor aparea schimbari. my heart will go on 🙂

de asemenea incep sa ma perfectionez in arta culinara. in fiecare zi primesc laude din partea surorii mele scumpe si dragi. am o paleta diversificata de specialitati. fac din pasiune si datorita bucuriei celor care mi le degusta. sunt o adevarata gospodina 🙂 nu ma laud, doar ma fac remarcata 😀 cum s-ar spune, numa’ buna de maritat asa ca astept cereri 😀 🙂 😀

e frig afara, dar nu si in sufletul meu. de astazi vreau sa ma bucure orice lucru, o raza timida de soare, un ghiocel abia aparut, un zambet din partea surorii mele, un telefon de la mama…orice lucru facut cu drag, cu nestiinta sau doar sugerat. de astazi vreau sa pot spune ca sunt fericita!

qqq1 by Dan 🙂

Leave a Reply

