in atentia Voastra

multumesc tuturor cititorilor mei de pretutindeni, ma bucur nespus ca am depasit numarul de 1000 de vizitatori in numai o luna si o saptamana. de asemenea fac apel catre cei care obisnuiesc sa ma aprecieze/ critice pe messenger. vreau sa imi lasati mesajele pe blog, si promit ca le voi accepta pe toate, chiar daca ma avantajeaza sau nu (bineinteles, nu si acolo unde se foloseste limbajul obscen). cine ma cunoaste imi poate descifra cu usurinta articolele, se poate supara sau se poate bucura pentru ca face parte din viata mea si este un subiect atat de important inca simt nevoia sa scriu despre el/ea.

am inceput sa scriu la cateva zile pentru ca sunt foarte confuza, si atunci cand nu pot sa gandesc limpede, implicit nu pot sa scriu. promit ca voi face un efort si voi readuce picanterii din viata mea zbuciumata 😀 , ca subiecte sunt o multime. 🙂

poze_porcoase_1_11349862072

poza PORCoasa (just for fun), fara vreo ofensa pentru voi,

SINCER!

4 thoughts on “in atentia Voastra

Leave a Reply

