I feel good

camera de camin. rasete si zgomote pe hol. atmosfera studenteasca. simti cum iti curge prin vene sangele ala rebel . totul cum era candva. chipuri dragi, frumusete, dragoste, incredere, bucurie, altceva. totul incredibil. am simtit iar febra de anul trecut. dorinta aia de a face ceea ce nu trebuie, vulnerabilitatea in fata lucrurilor interzise de ceilalti, bucuria de mai putea…

mi-am dat seama ca atunci cand gandesti prea mult, lucrurile nu iti ies asa cum te astepti, ca suferi si te zbati ca pestele pe uscat, simti cum zilele sunt interminabile, ca privirea si chipul celui drag e mult prea departe. te simti singur si nu stii ce sa faci. vrei sa evadezi si sa fii  indiferent, egoist, nesimtit chiar. iti dai seama ca haina acesta plina de “calitati” adunate, nu ti se potrivese. e mult prea mare si scumpa. tu esti modest si preferi sa imbraci vechile lucruri, sa le speli mereu de noroiul aruncat de cei care trec in viteza pe langa tine, sa le porti iar si iar pana se vor uza. atunci insa va trebui sa te decizi si sa iti cumperi altele noi. nu suporti second-hand-ul si lucrurile imprumutate. insa ceva nou e bine venit mai mereu. iti place sa te mandresti cu noile achiziti si sa le recomanzi si celorlalti. te simti bine atunci cand gusturile iti sunt impartasite. de aceea m-am hotarat sa imi cumpar ceva nou zilele aceste. mi-a recomandat cineva un magazin bun 🙂

gandindu-ma la ceea ce voi face zilele acestea, azi am fost bine dispusa. ca si in ultimele zile pot spune. mi-am dat seama ca pot sa vad soarele chiar daca este nor pe cer, ca un zambet la momentul potrivit face minuni. ca sunt atatia oameni care ma apreciaza asa cum sunt, care ma indragesc si ma protejeaza asa cum pot atunci cand sunt in impas si carora le port acelasi respect, aceeasi dragoste si acelasi ajutor neconditionat, incat nu are sens sa ma complic acolo unde lucrurile sunt atat de simple…

shake it baby 🙂

Leave a Reply

