Let it be…

ninge…iarasi ninge! de ce? de ce? de ce?

umezeala si frigul ma fac imi pierd orice orientare. ma simt pierduta, pe un taram necunoscut. parca imi dispare oricare reper, nu ma mai pot “agata” de ceva si trebuie sa gasesc singura calea.

paşesc. gheata mi se afunda in zapada murdara. zeci, sute, poate chiar mii de oameni mai trecusera pe acolo. totul in jur imi pare necunoscut. nimic nu mai este ca inainte, copaci, oameni, strazi, masini…probabil ca nici eu. ma simt pierduta. incep sa nu ma mai cunosc. nu stiu ce caut afara, unde ma indrept si cu ce scop.

nu am suportat vreodata oamenii fara tinta, oamenii care merg in viata la intamplare, pentru care cuvantul “responsabilitate” si “respect” nu au vreo valoare. nu vreau sa te judec pentru ca nu sunt in masura, insa tu stii prea bine cum esti. iarasi incep sa nu mai suport tensiunea, sa nu te mai suport, sa nu ma mai suport. fiecare zi e altfel, tot mai grea si plina de lucruri nepravazute. ti-am explicat cum vad lucrurile si ce ar trebui sa faci. de asta ti-am fost alaturi mereu. in curand totul se va schimba. sunt sigura ! iar atunci iti vei da seama cat ai gresit…dar tu nu ma asculti, mergi pe drumul asta deviat si…unde vei ajunge?

Leave a Reply

