februarie ’09

fericire. haz. zambet.

zi frumoasa si veseala. mergi pe strada grabita, ceasul deja o ia razna si nu te poti mobiliza sa ajungi la timp la destinatie. e dimineatza si strazile Bucurestiului urla de agitatie. te intrebi cum e mai bine: metroul sau ratb-ul, sau mai bine o combinatie isteata intre amandoua?! aplici ultima varianta in cele din urma. ajungi la timp ca un om punctual ce nu prea esti. figuri noi, zambete inghetate, priviri furate… toate in acelasi decor 🙂

esti asa de fericita cand cunosti oameni noi, inca unori am  impresia ca ma uit in oglinda atunci cand vorbesc cu tine.

ori de cate ori vorbim serios si ne privim ochi in ochi, imi dai impresia ca pot avea oricand incredere  in tine. mi-esti draga asa cum esti in fiecare zi: suparata, morocanoasa, egoista, dar si vesela, altruista cand vrei tu, frumoasa si mereu alaturi de mine…chiar si atunci cand ma critici.

stii prea bine ca si eu sunt la fel. am impresia ca incepi sa te indragostesti. tu zici ca bat eu campii, ca mai e cale lunga pana o sa simti cu adevarat asa ceva, dar stii ca te cunosc foarte bine. indragosteala apare imediat, dragostea e concluzia ei.

il vezi pe el si il adori. ii vezi si pe ceilalti, ii admiri, te simti importanta pentru ca te curteaza, insa el e doar al tau si in fiecare zi incepi sa te convingi ca te merita. e altfel, stii acest lucru. eu nu am avut curajul sa ti-o zic, dar te-am aprobat.

intr-un final ai ajuns acasa destul de tarziu, obosita, dar bucuroasa as zice… maine e  o alta zi, o noua zi din restul vietii tale 🙂

8 thoughts on “februarie ’09

    • nu ti-am furat ceva anume sa stii.
      pers pe care le am in blogroll, sunt oameni al caror blog il citeam inainte sa am si eu unul. 🙂

Leave a comment